Zespół Szkół Usługowo-Gospodarczych

w Pleszewie

Zespół Szkół Usługowo-Gospodarczych
w Pleszewie
ul. Poznańska 36, 63-300 PLESZEW
Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - bip.gov.pl

Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie szkoleń zawodowych

Treść zapytania ofertowego wraz z załącznikami  w postaci pliku pdf

Treść zapytania ofertowego wraz z załącznikami w postaci pliku MS Word

Nowy Sącz, 21.10.2019

Zamawiający:

Inventum Sp. z o. o.

Mikołaja Reja 20A
33-300 Nowy Sącz
tel. 18 521 10 18
fax. 18 547 10 56
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zapytanie ofertowe

na przeprowadzenie szkoleń zawodowych

W ramach projektu pt. „Zawodowcy na rynku pracy”. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej 8: Edukacja, Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży.

Tryb postępowania: Wybór wykonawcy odbędzie się zgodnie z procedurą zasady konkurencyjności

Nazwa i kod CPV:

Szkolenia zawodowe: 80500000-9

Miejsce, termin i sposób składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem poczty na adres: Inventum Sp. z o. o., ul. Mikołaja Reja 20a, 33-300 Nowy Sącz, lub osobiście w siedzibie firmy.

Termin dostarczenia oferty upływa 29.10.2019r.

Pytania dotyczące niniejszego postępowania można kierować elektronicznie na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Podstawowe zasady postępowania: postępowanie realizowane jest w sposób transparentny, z zachowaniem uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.

Sposób upublicznienia zapytania: Upublicznienie nastąpiło w dniu 21.10.2019r. na stronie internetowej Zamawiającego: www.inventum-global.pl, na tablicy ogłoszeń w siedzibie
Zamawiającego oraz na bazie konkurencyjności.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest prowadzone szkoleń zawodowych dla uczniów z Zespołu Szkół Usługowo-Gospodarczych w Pleszewie (ZSUG) .

W celu umożliwienia nabywania kwalifikacji zawodowych uczniów zgodnie ze zdiagnozowanymi deficytami kompetencji oraz zapotrzebowaniem na wprowadzenie określonych typów zajęć zaplanowano realizację kursów/szkoleń:

  1. Kurs obsługi wózka widłowego 50UP (20UP-2019, 30UP-2020),
  2. Kurs spawania MAG 20UP (10UP w 2019, 10UP -2020),
  3. Kurs spawania TIG 20UP w 2019,
  4. Obsługa kas fiskalnych 4 gr x 10UP x 30h (2 gr w 2019, 2 gr w -2020).

Dodatkowe informacje:

  1. Szkolenia 1 - 3 w zależności od możliwości organizacyjnych realizatora szkoleń prowadzone będą w najbliższej okolicy Szkoły lub na jej terenie. Szkolenie 4 zajęcia będą odbywały się w ZSUG.
  2. W przypadku, gdy wśród UP pojawią się osoby z niepełnosprawnością intelektualną lub sensoryczną - programy i formy przekazu treści na szkoleniach zostaną dostosowane do ich potrzeb.
  3. W szkoleniach weźmie udział około 130 UP Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia uczestników lub przesunięcia terminów szkoleń.
  4. Zajęcia będą prowadzone w trybie bezpośrednim przed lub po lekcjach, śr. 2-4 razy w tygodniu zgodnie z harmonogramem, który musi być ustalony i zaakceptowany przez Zamawiającego.
  5. Termin realizacji umowy od dnia podpisana do 30.06.2019 z możliwością wydłużenia nawet do 31.12.2019r. .

Wykonawca będzie odpowiadał za:

  1. Przygotowanie materiałów dydaktycznych, w których niwelowane będą stereotypy na temat zdolności, zainteresowań, predyspozycji określonej płci. Tematyka równości i niedyskryminacji będzie obecna w materiałach dydaktycznych. Nauczyciele oraz trenerzy otrzymają materiały na temat niedyskryminacyjnego i równościowego prowadzenia zajęć, preferowana będzie praca w zespołach zróżnicowań. ze względu na płeć.
  2. Zapewnienie Trenera posiadającego odpowiednie wykształcenie oraz min 2 letnie
    doświadczenie w realizacji prowadzonych szkoleń. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu
    dokumenty kadry trenerskiej na 2 dni przed uruchomieniem szkoleń.
  3. Zapewnienie materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika : materiały niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia: skrypt, odzież ochronna jeżeli jest wymagana.
  4. Zapewnienie badan lekarskich jeżeli są wymagane oraz zapewnienie ubezpieczenia NNW każdemu uczestnikowi na czas trwania szkolenia. Wykonawca dostarczy ubezpieczenie NNW do zamawiającego min 2 dni przed uruchomieniem szkoleń.
  5. Szkolenia zakończą się egzaminem i uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego uzyskane kompetencji. Jeżeli kompetencje uzyskiwane w ramach szkolenia są objęte możliwością uzyskania kwalifikacji poprzez certyfikacją zewnętrzną Wykonawca to umożliwi. Wykonawca umożliwi Uczestnikom przystąpienie do egzaminu zewnętrznego lub uzyskanie uprawnień do wykonywania zawodu unormowanych w rozporządzeniach właściwego ministra. Warunkiem zakończenia udziału Uczestnika w szkoleniu jest udział w egzaminie mającym na celu
    weryfikację kompetencji i kwalifikacji zawodowych nabytych podczas szkolenia. Wydawane
    dokumenty będą potwierdzać kwalifikacje do wykonywania określonych czynności i zadań
    zawodowych oraz posiadane umiejętności, kompetencje i wiedzę we wskazanym zakresie. Jeżeli egzamin odbywać się będzie poza Pleszewem zostanie zapewniony dojazd na egzamin.

W ramach realizacji zajęć, prowadzący zobowiązani są w szczególności do:

  1. Przeprowadzenia szkoleń dla uczestników zgodnie z ustalonym programem i harmonogramem oraz wytycznymi Zamawiającego.
  2. Stosowania się do materiałów, przekazanych przez Zamawiającego do realizacji.
  3. Wypełnianie przekazanych przez Zamawiającego kart pracy po każdych zajęciach.
  4. Prowadzenie przekazanych przez Zamawiającego list obecności, dzienników, ankiet.
  5. Dostarczenie zdjęć z realizacji
  6. Prowadzenia poprawnej dokumentacji świadczenia usługi i terminowego przekazywania jej
    Zamawiającemu.

Warunki udziału w postępowaniu:

  1. Wykonawca oświadczy pisemnie, iż jest uprawniony do wykonywania wymaganej
    przedmiotem zamówienia działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie
    zamówienia.
  2. Wykonawca przedstawi zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego dotyczące zarówno instytucji jak i jej wszystkich poszczególnych członków zarządu. Wszystkie zaświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  3. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kserokopię zaświadczeń z ZUS i US o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne oraz podatkami. Zaświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  4. Posiada doświadczenie: Wykonawca musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w tym min 2 referencje z różnych szkoleń obejmujących przedmiot zamówienia lub podobnych, – załącznik nr 4
  5. Wykonawca jest zobowiązany do wpłacenia wadium w wysokości 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100), w pieniądzu, w postaci poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem wymaganego terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert w przypadku łącznego zaistnienia następujących przesłanek – 1) wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert oraz 2) złożenia wniosku o zwrot wadium. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: 33 1050 1722 1000 0090 3017 0311. Wadium w formie pieniężnej musi być opisane w sposób umożliwiający jego identyfikację poprzez wpis w tytule przelewu: WADIUM SZKOLENIE ZAWODOWE
  6. Wykonawca nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, o czym Wykonawca oświadczy pisemnie.
  7. Zamawiający zastrzega możliwość wykluczenia Wykonawcy z powodu zaproponowania rażąco niskiej ceny za realizację przedmiotu zamówienia, jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwraca się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla Wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień, nie złoży ich w wyznaczonym do tego terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.
  8. Zamawiający informuje, iż osoby prowadzące pośrednictwo pracy obligatoryjnie muszą posiadać odpowiednie wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
  9. Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania oraz z pozostałymi załącznikami. Niedopuszczalne jest składanie ofert przygotowanych na innych wzorach niebędących załącznikami do niniejszego Zapytania ofertowego oraz modyfikowanie treści zapytania (np. usuwanie poszczególnych pozycji) ani pozostałych załączników.
  10. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, wypełniając nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Każda strona oferty powinna być ponumerowana i zaparafowana.
  11. Zapytanie ofertowe (jako integralna część oferty) wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami (strony ponumerowane i zaparafowane) powinno być umieszczona w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić napis: „Oferta złożona w postępowaniu dotyczącym SZKOLENIA ZAWODOWEGO w projekcie „Zawodowcy na rynku pracy”. Nie otwierać przed dniem 10.2019r.
  12. Zapytanie ofertowe należy dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego lub
    drogą pocztową na adres Zamawiającego:

Inventum Sp. z o.o.

  1. Mikołaja Reja 20A
    33-300 Nowy Sącz
    tel. 18 521 10 18
    fax. 18 547 10 56
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec
    Zamawiającego. Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.

Jakiekolwiek odstępstwo od sposobu przygotowania oferty wraz z załącznikami jest
równoznaczne z jej odrzuceniem, ze względu na brak spełnienia kryteriów formalnych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Wykluczenia z udziału w postępowaniu:

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być́ udzielone:

podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo. Przez powiazania kapitałowe lub
osobowe rozumie się̨ wzajemne powiazania między beneficjentem lub osobami
upoważnionymi do zaciągania zobowiązań́ w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na (katalog przykładowy):

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
    w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki zawarcia umowy

  1. Wykonawca składając ofertę akceptuje, że w umowie będą znajdowały się między innymi następujące zapisy:
  2. przewidujące karę umowną w wysokości 10% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku realizowania przez Wykonawcę umowy niezgodnie z harmonogramem, za każdym razem gdy harmonogram zostanie naruszony zgodnie z uzupełnionym załącznikiem Gotowość,
  3. przewidujące karę umowną w wysokości 30% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku nie wykonywania przez Wykonawcę zlecenia w sposób zgodny
    z postanowieniami umowy oraz bez zachowania należytej staranności w szczególności nieuwzględniania dodatkowych wymagań Zamawiającego zgłaszanych podczas zajęć dotyczących indywidualnych potrzeb uczestnika, programu, zawartości merytorycznej i sposobu ich prowadzenia, jakichkolwiek nieuzasadnionych opóźnień w dostarczaniu dokumentacji oraz informowaniu o nieobecnościach,
  4. zastrzegające Zamawiającemu możliwość nie przyjęcia zawartości merytorycznej
    zajęć/wsparcia/usługi w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedmiotem umowy i indywidualnymi potrzebami uczestnika, braku rzetelności i uchybień ze strony
    Wykonawcy,
  5. zastrzegające Zamawiającemu możliwość potrącenia naliczonych kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy,
  6. zastrzegające prawo do dochodzenia odszkodowania przez Zamawiającego do 
    wysokości faktycznych strat jakie poniósł Zamawiający na skutek działania lub
    zaniechania Wykonawcy oraz pokrycia wszelkich kosztów poniesionych przez Zamawiającego w związku z przygotowaniem zajęć/wsparcia w innym terminie,
  7. zastrzegające możliwość wyboru przez Zamawiającego innego Wykonawcy
    w przypadku niewypełniania warunków umowy lub odstąpienia Wykonawcy od umowy z uzasadnionych przyczyn,
  8. zastrzegające możliwość niezwłocznego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w przypadku naruszenia przez Wykonawcę warunków podpisanej umowy, w tym m.in.:
  9. stwierdzenia przez Zamawiającego jakiegokolwiek uchybienia, zmiany, opóźnienia, skracania i realizacji przedmiotu umowy niezgodnie z przedstawianym przez Zamawiającego harmonogramem,
  10. uznania bądź kwestionowania przez Instytucję Pośredniczącą poszczególnych wydatków związanych z realizacją Projektu, w tym zadań, bądź ich części za niekwalifikowane z uwagi na uchybienia Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu umowy,
  • iii. zastrzegające przeniesienie pełni autorskich praw majątkowych do wszelkich materiałów wytworzonych i wykorzystanych podczas realizacji umowy. Wykonawcy nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie z tego tytułu.
  1. Zastrzegające możliwość przesunięcia okresu realizacji umowy oraz zmianę ostatecznej liczby Uczestników, w przypadku wystąpienia zdarzeń zewnętrznych (zdarzeń uniemożliwiających wykonanie zamówienia, siły wyższej, awarii, nieprzewidzianym przerwaniem uczestnictwa w projekcie przez osoby skierowane na wsparcie, bądź niemożnością ich uczestniczenia we wsparciu w pierwotnie zaplanowanym terminie), niewywołanych działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy i Zamawiającego, o czas adekwatny do zaistniałej sytuacji, jednak nie więcej, niż o 90 dni kalendarzowych.

Pytania w kwestii merytorycznej można kierować pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu składania ofert oraz
unieważnienia zapytania bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.

Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub
uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji Wykonawcy, którzy złożyli ofertę zostaną poinformowani o nowym terminie składania ofert oraz o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego.

Umowa na realizacje usługi zostanie podpisana po wyborze Wykonawcy.

Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia

  1. Rzetelna i terminowa, zgodna z wymogami projektowymi realizacja przedmiotu umowy, w tym prowadzenie dokumentacji, sporządzania sprawozdań, prowadzenia list obecności, przeprowadzania ankiet, z uwzględnieniem dodatkowych wymagań zgłaszanych podczas zajęć dotyczących indywidualnych potrzeb uczestnika.
  2. Dbałość o równe traktowanie kobiet i mężczyzn, szczególnie poprzez takie dostosowanie ćwiczeń, kazusów, przykładów oraz posiłków by nie dyskryminować i nie faworyzować żadnej z grup.
  3. Niezwłoczne przekazywanie w formie telefonicznej lub e-mail informacji o każdym
    uczestniku, który opuszcza spotkania lub posiada innego rodzaju zaległości.
  4. Pozostawanie w okresie realizacji przedmiotu zapytania ofertowego w pełnej
    dyspozycyjności Zamawiającego rozumiane jako:
  5. realizacja przedmiotu zamówienia w miejscu i czasie ściśle określonym przez Zamawiającego, w oparciu o przedstawiany na bieżąco przez Zamawiającego
    harmonogram, uaktualniany w odniesieniu do możliwości i potrzeb Uczestników Projektu;
  6. akceptacja organizacji zajęć w godzinach 7-21 we wskazanych przez
    Zamawiającego miejscach, bez możliwości ich zmiany (pełna dyspozycyjność);
  7. Wymagana dyspozycyjność podyktowana jest dostosowaniem wsparcia w projekcie do zdiagnozowanych potrzeb i możliwości Uczestników Projektu, zabezpieczeniem prawidłowej realizacji projektu oraz zapewnieniem zgodności działań z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków.
  8. Prawidłowa i efektywna realizacja powierzonych zadań w okresie trwania umowy.
  9. Systematyczne i terminowe przekazywanie dokumentacji, w tym oryginałów list obecności, dzienników i innych dokumentów związanych z realizacją usług wraz z wystawieniem faktury VAT/rachunku zgodnie z umową.
  10. Informowanie uczestników o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej.

Kryteria i sposób oceny ofert:

Po spełnieniu przez oferentów wszystkich wskazanych wyżej kryteriów i warunków udziału w postępowaniu , każda ważna oferta poddana zostanie ocenie punktowej. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami:

1 Kryterium 70% cena:

Cena powinna być podana w złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążaniami.

Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone wg następującego wzoru:

C=(Cmin:C0)x70

gdzie:

C- liczba punktów przyznane danej ofercie,

Cmin- najniższa cena pośród ważnych ofert

C0- Cena obliczona badanej oferty

Maksymalnie liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 70.

2 Kryterium 30% Gotowość do realizacji zamówienia

Najwyższą liczbę̨ punktów otrzyma oferta zawierająca najkrótszy okres (liczony w dniach) pomiędzy dniem przekazania przez Zamawiającego Wykonawcy każdorazowo wezwania do zrealizowania zajęć (danej sesji zajęć), a dniem rozpoczęcia tych zajęć (przykładowo, jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie okres 14 dni, to Zamawiający będzie uprawniony każdorazowo wyznaczyć́ termin zajęć (danej sesji zajęć) najwcześniej na dzień́ wypadający 14 dni po przekazaniu Wykonawcy wezwania; w przypadku niezrealizowania zajęć w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca podlega karze umownej), zgodnie ze wzorem:

Punkty przyznawane za kryterium gotowości będą liczone wg następującego wzoru:

G = (G min : G 0 ) x 30

gdzie:

G – liczba punktów przyznana danej ofercie,

G min – najwyższa gotowość ( najmniejsza liczba dni) spośród ważnych ofert,

G 0 – gotowość (liczba dni) obliczona badanej oferty.

Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium gotowości wynosi 30.

Pozostałe Informacje:

Inventum dba o ochronę danych osobowych swoich Partnerów, w związku z czym, zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z  przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016  informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Inventum Sp.z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu, 33-300, ul. Mikołaja Reja 20A, , NIP: 734-351-89-93.
  2. Dane będą przechowywane z możliwością wykorzystania wirtualnych i elektronicznych zasobów i źródeł magazynujących. Dane będą udostępniane osobom upoważnionym w związku z wykonywaniem przez nie obowiązków służbowych. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Dane będą także udostępniane odpowiednim organom państwowym na ich uzasadnione żądanie.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b w/w  Rozporządzenia w celu uzasadnionego interesu administratora polegającego na prowadzeniu korespondencji i/lub wykonania przedmiotu umowy.
  4. Odbiorcami danych osobowych będą podmioty uczestniczące w wykonaniu umowy, w tym również obsługa księgowa, prawna, informatyczna, kurierska, które współpracują z administratorem zgodnie z przepisami prawa na podstawie umowy powierzenia danych.
  5. Dane będą przetwarzane przez okres obowiązywania współpracy, a także po ustaniu jej bytu prawnego a także po jej ustaniu dla celów dalszych propozycji współpracy, archiwizacyjnych, ewaluacyjnych, kontrolnych i statystycznych.
  6. Wykonawca ma prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
  7. Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  8. Wykonawca ma prawo do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  9. Dane są przekazywane dobrowolnie, jednak ich brak może skutkować odmową wykonania umowy.

Pozostałe Informacje:

Osobą upoważnioną do zaciągania zobowiązań́ w imieniu Inventum jest Adrian Janusz. Osobami wykonującymi w imieniu Inventum czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy jest: Adrian Janusz.

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania cen z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę , w przypadku gdy wartość oferty przewyższa kwotę środków przeznaczonych na zamówienie,
  2. W przypadku uchylenia się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności Wykonawcą.
  3. W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych zmian w umowie w celu właściwej realizacji projektu zastrzega się możliwość dokonania niniejszych zmian na drodze aneksu do umowy:
  4. Okres i harmonogram realizacji umowy
  5. Ostatecznej liczby uczestników
  6. Zwiększenia wartości zamieniania

Podpis i pieczęć Zamawiającego

Załącznik nr 1 - Wzór formularza ofertowego.

Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań

Załącznik nr 3 – Gotowość

Załącznik nr 4 – Kadra

Załącznik nr 5 – Klauzula RODO


 

Załącznik nr 1

 

Oferta

W odpowiedzi na zamówienie z dnia 21.10.2019r. w ramach projektu pt. „Zawodowcy na rynku pracy”. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej 8: Edukacja, Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży, niniejszym przedkładam ofertę wykonawcy:

……………………………………………………….

……………………………………………………….

……………………………………………………….

……………………………………………………….

Nazwa (imię i nazwisko) i adres wykonawcy, kontakt

Oświadczam i zapewniam, iż zapoznałem się z zapytaniem ofertowym z dnia 21.10.2019r.
dotyczącym szkolenia zawodowego w ramach projektu pt. „Zawodowcy na rynku pracy”, akceptuję jego treść, oraz zobowiązuję się do wykonania całości przedmiotu zamówienia:

  1. Kurs obsługi wózka widłowego 50UP (20UP-2019, 30-2020)

Szkolenie dla 1 osoby

……………………………………………………………….… PLN BRUTTO /1 os.

Słownie: (.......................................................................................................................)

……………………………………………………………….… PLN NETTO /1 os.

Słownie: (.......................................................................................................................)

  1. Kurs spawania MAG 20UP (10UP w 2019, 10 -2020)

Szkolenie dla 1 osoby

……………………………………………………………….… PLN BRUTTO /1 os.

Słownie: (.......................................................................................................................)

……………………………………………………………….… PLN NETTO /1 os.

Słownie: (.......................................................................................................................)

  1. Kurs spawania TIG 20UP w 2019.

Szkolenie dla 1 osoby

……………………………………………………………….… PLN BRUTTO /1 os.

Słownie: (.......................................................................................................................)

……………………………………………………………….… PLN NETTO /1 os.

Słownie: (.......................................................................................................................)

  1. Obsługa kas fiskalnych 4grx10UPx30h (2 gr w 2019, 2-2020)

Szkolenie dla 1 osoby

……………………………………………………………….… PLN BRUTTO /1 os.

Słownie: (.......................................................................................................................)

……………………………………………………………….…………….. PLN NETTO /1 os.

Słownie: (.......................................................................................................................)

Dodatkowo oświadczam i zapewniam, iż:

  • Jestem uprawniony do wykonywania wymaganej przedmiotem zamówienia działalności
  • Posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie,
  • Dysponuję potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia
  • Znajduję się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia
  • Przedmiot zamówienia zrealizuję zgodnie z powszechnie obowiązującymi normami prawa oraz standardami przyjętymi dla tego typu usług,
  • Zapoznałem/am się i akceptuję warunki zawarte w Zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do tego zapytania.
  • Uzyskałem/am wszystkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i realizacji przedmiotu zamówienia
  • Cena podana w ofercie obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją powyższego zamówienia
  • W przypadku uzyskania zamówienia zobowiązuję się do podpisania umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego
  • spełniam warunki udziału w postępowaniu

..........................................................                                 ..........................................................................................

Miejscowość, data                                                           Pieczęć oraz podpis Wykonawcy

                                                                          lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2

 

 

OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ KAPITAŁOWYCH LUB OSOBOWYCH

 

Ja niżej podpisany/a, …………….…………………....................................................................................................

oświadczam, że nie jestem powiązany/a osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym Inventum Sp. Z o.o.. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy,

a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa), w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia (rodzeństwo, krewni małżonka/i) lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

..........................................................                                 ..........................................................................................

Miejscowość, data                                                          Pieczęć oraz podpis Wykonawcy

                                                                          lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy


 

Załącznik 3: „Gotowość”

Oferowany przeze mnie okres (liczony w dniach) pomiędzy dniem przekazania przez Zamawiającego Wykonawcy każdorazowo wezwania do zrealizowania zajęć (danej sesji zajęć),
a dniem rozpoczęcia tych zajęć wynosi:

………………… dni.

 

 

..........................................................                                 ..........................................................................................

Miejscowość, data                                                           Pieczęć oraz podpis Wykonawcy

                                                                          lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy

 

Załącznik nr 4

 

 

Doświadczanie Wykonawcy

 

 

Lp.

Nazwa
szkolenia        

Data
wykonania          

Kwota

Ilość osób

Dane
Zamawiającego

1

 

 

     

2

 

 

     

3

 

 

     

4

 

 

     

*Do Wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie, referencje, protokoły, umowy itp.

..........................................................                                 ..........................................................................................

Miejscowość, data                                                           Pieczęć oraz podpis Wykonawcy

                                                                          lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy

 

 

 

 

 


 

Załącznik nr 5

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodna z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”:

Administratorem danych osobowych jest w odniesieniu do zbioru Wnioskodawcy WRPO 2007-2013 i 2014-2020 – Marszałek Województwa Wielkopolskiego mający siedzibę przy al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań. Natomiast w odniesieniu do zbioru Centralny system teleinformatyczny wspierający realizację programów operacyjnych - minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego, mający siedzibę przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa.

Administratorem danych osobowych jest Inventum spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej "Inventum” lub „Inventum Sp. z o.o.”), której siedzibą jest Nowy Sącz, kod pocztowy 33-300, ul. Nowy Sącz, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa- Śródmieścia, XII Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000453856, o numerze NIP: 7343518993. Kontakt z Administratorem Danych mogą Państwo uzyskać mailowo pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Administratorem danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Pleszewie/Zespół Szkół Usługowo-Gospodarczych, Pleszew 36, 63-300 Pleszew

Dane osobowe zawarte w ofercie złożonej przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 9 ust. 2 lit. g Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 – dane osobowe są niezbędne dla realizacji Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 na podstawie:

  1. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiające wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylające rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006;
  2. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1304/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Społecznego i uchylające rozporządzenie Rady (WE) nr 1081/2006;
  3. ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020 (Dz. U. z 2016 r. poz. 217);
  4. rozporządzenie Wykonawczego Komisji (UE) Nr 1011/2014 z dnia 22 września 2014 r. ustanawiające szczegółowe przepisy wykonawcze do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 w odniesieniu do wzorów służących do przekazywania Komisji określonych informacji oraz szczegółowe przepisy dotyczące wymiany informacji między beneficjentami a instytucjami zarządzającymi, certyfikującymi, audytowymi i pośredniczącymi;
  5. dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji projektu ZAWODOWCY NA RYNKU PRACY RPWP.08.03.01-30-0057/18, w szczególności do realizacji postępowania.
  6. dane osobowe zostaną powierzone do przetwarzania Instytucji Pośredniczącej – Marszałek Województwa Wielkopolskiego mający siedzibę przy al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań., beneficjentowi realizującemu projekt – Inventum sp. z o.o., ul. Mikołaja Reja 20A, 33-300 Nowy Sącz, Partnerowi projektu - Starostwo Powiatowe w Pleszewie/Zespół Szkół Usługowo-Gospodarczych, Pleszew 36, 63-300 Pleszew oraz podmiotom, które na zlecenie beneficjenta uczestniczą w realizacji projektu. Dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom realizującym badania ewaluacyjne na zlecenie Powierzającego, Instytucji Pośredniczącej lub beneficjenta. Moje dane osobowe mogą zostać również powierzone specjalistycznym firmom, realizującym na zlecenie Powierzającego (Powierzający oznacza IZ WRPO 2014 – 2020 i minister właściwy do spraw rozwoju), Instytucji Pośredniczącej oraz beneficjenta kontrole i audyt w ramach WRPO;
  7. dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia realizacji i rozliczenia projektu i zamknięcia i rozliczenia Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa 2014-2020 oraz zakończenia okresu trwałości dla projektu i okresu archiwizacyjnego, w zależności od tego, która z tych dat nastąpi później,
  8. podanie danych ma charakter dobrowolny, aczkolwiek jest wymogiem ustawowym a konsekwencją odmowy ich podania jest brak możliwości udzielenia zamówienia w ramach projektu,
  9. Osoba przekazująca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich: sprostowania, nie ma prawa do ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych zgodnie z art. 15-20 RODO,
  10. Osoba przekazująca swoje dane osobowe nie posiada prawa do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w sposób opisany powyżej. Wykonanie prawa, o którym mowa w art. 21 RODO. Prawo to nie ma zastosowania do przetwarzania, które jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.
  11. Osoba przekazująca swoje dane osobowe ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
  12. Dane osobowe osoby przekazującej dane mogą zostać ujawnione innym podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa,
  13. Dane osobowe osoby przekazującej dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również profilowane.
  14. Prawo do sprzeciwu reguluje ust. 6 art. 21 RODO
  15. Powierzający nie ma prawa do usunięcia przekazanych danych, co jest regulowane art. 17. RODO.

..........................................................                                 ..........................................................................................

Miejscowość, data                                                            Pieczęć oraz podpis Wykonawcy

                                                                          lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy

Zmiany dokonał: Natalia Witkowska - Redaktor BIP
Powód zmiany: Wytworzenie informacji publicznej publikacja zapytania ofertowego

Serwis internetowy ZSUG używa plików cookies (tzw. ciasteczka) oraz innych technologii w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie akceptujesz stosowanych przez nas technologii, powinieneś natychmiast opuścić tę stronę. W przeciwnym wypadku kliknij na przycisk Akceptuję.