Zespół Szkół Usługowo-Gospodarczych

w Pleszewie

  • Szkoła prowadzona przez specjalistów dla przyszłych specjalistów
  • Szkoła wielu kierunków i wielu możliwości rozwoju osobistego
  • Zaufały nam pokolenia - ZSUG
  • W życiu ważne jest co robisz i kim będziesz
  • Zdobądź zawód z przyszłością

 

Logo ETR

Informacja o Zespole Szkół Usługowo-Gospodarczych w Pleszewie
w języku łatwym do czytania ETR (Easy to Read)

Nasz adres

Zespół Szkół Usługowo-Gospodarczych w Pleszewie, w skrócie Szkoła,
znajduje się przy ulicy Poznańskiej 36, 63-300 Pleszew.

Gdzie jesteśmy?

Na mapie Polski, możesz nas znaleść w tym miejscu. Tutaj leży miasto Pleszew

Miasto Pleszew na mapie Polski

W Pleszewie nasza szkoła znajduje się tutaj. Tutaj właśnie jest adres Poznańska 36.

W Pleszewie nasza szkoła znajduje się tutaj

Tak wygląda wejście do naszej szkoły


Czym zajmuje się nasza Szkoła?

Zajmujemy się kształceniem i wychowaniem młodzieży.

Uczymy do pracy w zawodach.

Jesteśmy szkoła publiczną. Naszą szkołę założyło i prowadzi Starostwo Powiatowe w Pleszewie, które jest jednostką samorządu terytorialnego.

Nauka w szkole jest bezpłatna.

Iwona Kałużna - Dyrektor Zespołu Szkół Usługowo-Gospodarczych w Pleszewie

Szkołą kieruje Dyrektor Szkoły.

Dyrektorem Szkoły jest pani Iwona Kałużna.

W pracy Dyrektorowi pomaga Wicedyrektor.

Wicedyrektorem jest pan Piotr Liskowski.

W szkole pracują nauczyciele, pracownicy sekretariatu i pracownicy obsługi.

 

 

Kontakt z pracownikami Szkoły

Zapraszamy Was od poniedziałku do piątku.

Godziny naszej pracy to:

Poniedziałek: 7.00 - 15.00

Wtorek: 7.00 - 15.00

Środa: 7.00 - 15.00

Czwartek: 7.00 - 15.00

Piątek: 7.00 - 15.00

Jak załatwić sprawę w Szkole?

Można to zrobić na kilka sposobów, na przykład:

1. Napisać pismo i wysłać je na adres:
Zespół Szkół Usługowo-Gospodarczych w Pleszewie
ul. Poznańska 36
63-300 Pleszew

2. Napisać wiadomość i wysłać ją za pomocą komputera lub telefonu komórkowego na adres e-mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3. Zadzwonić pod numer telefonu: 728 912 215

4. Przynieść pismo do szkoły osobiście.
Sekretariat to biuro, w którym można zostawić pisma i inne dokumenty.

Sekretariat znajduje się na drugim piętrze w głównym budynku Szkoły.

Jak trafić do Sekretariatu?

Wchodzisz furtką od ulicy Poznańskiej.

Jak trafić do Sekretariatu 1

Wejdź głównym wejściem do budynku Szkoły.

Gdy wejdziesz do budynku spójrz w lewo.

Jak trafić do Sekretariatu 2

Kiedy spojrzysz w lewo zobaczysz schody.

Wejdź schodami na samą górę.

Jak trafić do Sekretariatu 3

Gdy spojrzysz w lewo zobaczysz drzwi do sekretariatu.

Wejdź do środka.

Jak trafić do Sekretariatu 4

W sekretariacie otrzymasz pomoc pracownika i możesz załatwić sprawę.

 

Zespół Szkół Usługowo-Gospodarczych w Pleszewie
Biuletyn Informacji Publicznej
Elektroniczny Dziennik Lekcyjny ZSUG Pleszew
Powiat Pleszewski
Okręgowa Konisja Egzaminacyjna w Poznaniu
Microsoft School
mapa serwisu
mapa serwisu
mapa serwisu

Serwis internetowy ZSUG używa plików cookies (tzw. ciasteczka) oraz innych technologii w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie akceptujesz stosowanych przez nas technologii, powinieneś natychmiast opuścić tę stronę. W przeciwnym wypadku kliknij na przycisk Akceptuję.